No Other MV

Monday, March 30, 2009

I was There....!!!!

Well, memang tak terlambat lagi utk aku post pasal ni. Sabtu lepas (dari 8.30pm - 9.30pm), satu KL bergelap bersempena dengan Earh Hour, bukan KL je tapi beberapa lagi bandar2 di Malaysia (and also other cities in the World). Aku agak berbangga sebab Malaysia participate dalam event ni. Walaupun untuk satu jam, bumi kita dapat berehat buat seketika dari pelepasan greenhouse gases (maybe not much but still...) Aku turut berada di perkarangan KLCC (depan fountain) menyaksikan twin tower bergelap. Bukan senang nak tengok KLCC gelap ni..... Ramai gile manusia kat taman KLCC and lepas KLCC gelap sepenuhnya, semua yang kat situ bertepuk tangan dan bersorak (termasuklah aku). Then, lepas 15 min aku berkampung kat luar tu, aku ngan Dayah pun masuk dalam Suria, jalan-jalan cuci mata. Kebanyakan kedai dalam Suria pun sokong Earth Hour; mostly turut tutup lampu. Rasa macam dah jam 11 lebih, padahal x kul 9 lagi.

But then, yang sedihnya, ada gak orang bandar yang tak concern dengan Earth Hour. Kawan kepada member aku, tanya kenapa nak kena tutup lampu. Aduh, sedih tul. Kemain tv ngan radio dok berkempem. Well, samada orang tu ingorant atau dia terlalu sibuk sampai tak ade masa nak ambil tahu pasal ni.....Hmmm...



BTW, after that, me and Dayah went for a movie. Tengok cite CONFESSION OF SHOPAHOLIC...!!!! Best gile cite ni.... AKu bagi 4 star....Hehehhehe....... Berbaloi ah tengok movie ni.... Sepanjang masa terhibur . Apapun, movie ni memang patut ditonton oleh suma yg bace buku tu and also yang suka genre romantic-comedy. Sesuai ditonton oleh suma lapisan masyarakat.... Sesapa yang ade penyakit shopaholic, memang patut tgk cite ni.

0 comments:

Saranghae!!!

Super Junior Fighting!!!!