No Other MV

Monday, September 7, 2009

updating....

wah...cam dah lama gile tak update/post ape2 kt blog ni. aku mcm xde mood nk update ape2. well, sepanjang kehilangan aku di arena blogging selama lebih kurang 2 minggu, rasenye xde perubahan besar dlm hidup aku. kt tempat keje cam ok2 je... btw, aku dh comfirm as permanent staff. so ade increment salary. walaupun xbyk ngat, but still ok la dari dulu.

Puasa dh masuk hari ke-17.... lagi 9 hari nk blik kampung. mmg x sabar gile nk blik kg...hehehehe... aku amik cuti 3 hari je, start dari 23-25/9. ari jumaat (18/9) sbelum raya tu, company declare cuti (w/pun x officially announce lagi :D)....

minggu lepas, my niece pegi indon (jumpa boyfriend die yg study medic kt sane). so aku kirim ah dvd sbb sane mmg murah.... dvd yg aku beli:
1. boys over flower
2. the mentalist (season 1)
3. true blood (season 1)
4. harry potter half blood prince

- suma skali dlm rm80....huhuhu. tp xpe la, demi nk wat koleksi nye pasal.... my niece ni dh blik ke ireland ari sabtu lepas. sempat gak ah aku gi bukak pose ngan die ari jumaat tu. so, next year baru dpt jumpa die blik.

oklah, aku nk sambung keje yg bertimbun ni....


2 comments:

Unknown said...

mahal gak dvd yg ko bile tuh

MiRa^^ said...

sbb the mentalist due ade due part... pastu harga kira ikut cd...

Saranghae!!!

Super Junior Fighting!!!!