No Other MV

Wednesday, September 9, 2009

pasang katil....

- nk menulis panjang2 tp malas....pendek kate smlm mmg hari yg memenatkn...

- half keje sbb nk gi amik 2 queen bed frame ngan 1 tilam kt cavenzi balakong (guna lori upm)... kiranya pasang sendri la katil

- salesman cavenzi tu bkn nk inform awal2 kalu amik sendri kena gi amik kt warehouse die. kan dh jadi 2 keje nk kena g hq amik map...

- lps amik katil tu, antar kt umah aku dulu (setiawangsa) n amik katil single aku masuk lori. sbb xde org nk angkat, aku, arina, hazreen ngan pakcik lori lh yg mengangkat 1 bed frame + 1 tilam. penat x yah cakap ah. dh la pose. longgar skru lutut aku. almaklumlah, aprtmentku ni stail lama (4 tingkat je), xde lif, naik tingakat 3. siap mandi peluh lagi.

- then, gi antar lak katil yg lagi satu kt umah hazreen kt bukit jalil. nasib baik ade lif (umah die tingkat 13).

- dh siap angkut suma brg, pakcik tu ngan baik hati nye siap tlg kami pasang katil tu. dh la si cavenzi tu x kasi skru. kami guna skru dlm drill set arina. siap guna drill utk masukkn skru tp x leh sbb bkn saiz yg same. sbb kesian kt pakcik tu, kami suh die blik je sbb dh nk time bukak pose.

- lps bukak pose (minum air je), trus gi sri petaling cr kedai hardware tp x jumpa.
so, makan dulu kt tmpat biase. kedai mkn sbelah traffic light. kerang bakar kt situ mmg first klas.

- lps mkn, gi cr kdai hardware kt tmn oug (kt situ ade ace hadrware). beli skrudriver, pastu ttus blik utk sambung pasang katil.

- siap pasang katil tu dlm mase sejam. penat x jah ckp ah. sakit gile tgn nk pusing skru die.

- dlm 12 lebih, gerak dr bukit jalil, ke umah aku utk psang katil aku lak yg siap dipasang dlm lebih kurang sejam gak....

- badan ngan minda penat tahap gaban. dlm kul 2 lebih br aku tido. pastu bgn sahur lak kul 5.

- penat gile ni....

- jap lagi, aku nk call cavenzi, nk sound sket psal ape dua2 katil xde skru.... ingat pasang guna gam uhu ke....siot ah..!!!!

- apsal jadi panjang gk ni... huhuhuhu

- btw, ni lah die katil yg siap dipasang smlm.....





5 comments:

Unknown said...

mantap ar dua2 katil neh
btw, upah aku mane?

IzZzY said...

Aha, so this are the beds you work so hard with. :) Looks really good!

MiRa^^ said...

na: mmg mantap ah... upah nya pahala berbuat baik di bulan puasa...hehehehe

Johan: yup, these are the beds... i still got muscle pain from working on those beds.... but it definitely worthy... :D

ladYanaisbabbling said...

owh, nie la katil yg dok diuar2kan..nice2..apa la si cavenzi nie, skru katil tarak..cian ke mira n the geng..kan2?

Btw, insyaallah raya nnt, kami akan berusaha dtg melawat katil baru..tungguuu..hihi..

MiRa^^ said...

mmg teruk cavenzi nih....
btw, sila la dtg, pintu umah sentiasa terbuka.... :D

Saranghae!!!

Super Junior Fighting!!!!