No Other MV

Friday, September 11, 2009

exam

semalam test water pollution.... pengiraan BOD5 & BOD ultimate.... the best thing was, lecturer tu dh kasi soalan minggu lepas lagi...hehehehe... tp aku still x study pun... aku just tgk gitu2 je... hehehehe... tp berkat usaha aku (usaha menengok note & siap compare jawapan ngan DD) berjaya gak aku wat...tp aku mmg faham pengiraan die sbb xdela susah pun. cuma aku je malas nk study...

tp sejak bulan pose ni, mmg malas gile nk gi klas...dh bape klas aku ponteng ngan alasan penat..... klas yg slalu diponteng oleh haku x lain x bukan, klas water ngan EHS..... :D bajet paham le tu kalu justt study sendri.... 

btw, jadual exam dh berubah....supposedly, EHS ari kamis (12/11) but diawalkn pada 5/11...hangin gak sbb dah xde gap yg panjang antara water ngan GIS..... tp abih exam 9/11... pastu holidayyy....!!! holiday study je, keje still keje.... :(

buhsan tul.....!!!!

0 comments:

Saranghae!!!

Super Junior Fighting!!!!