No Other MV

Monday, June 22, 2009

sunday.....

dh hampir 2 minggu aku x update blog ni. bukan ape, busy yg memanjang aku seolah2 dilanda sindrom writer's block. sebelum nk start menaip, ade aje idea (mencurah2 bagai hujan yg lebat), tapi bila nk start taip, terus blank.... tu yg malas blog ni x berupdate untuk sekian lamanya....

smlm aku kuar berpoya2 ngan kazen2 aku, dh lama gile nk kuar ngan derang2 sekalian. Kononnya nk cari kedai gmbr yg boley pkai costum tu, tapi mcm xde je kedai cenggitu kt Times Square. So, kami2 sekalian bershopping sakan (walaupun xde duit, almaklumlah hujung bulan). Dlm otak aku piki, xpe gaji ari rabu ni, lagipun dh lama xbeli baju ni…. Hehehehe… last2 aku terbeli, baju, beg ngan adapter laptop (adapter yg lama terbakar). Acara kemuncak, semestinya acara berkaroke…!!!! Mcm2 jenis lagu yg dinyanyikan oleh kami2 sekalian. Mcm2 jenis gaya gak yg dilakukan. Tarian yg x pernah dilakukan pun turut digayakan…. Pendek kata, sampai sakit kepala aku menyanyi smlm. Tapi memikirkn betapa stress giler ngan keje aku, ni memang agak mereleasekn tensen yg makin berkulat dlam diri ini…. Muahahahaha…!!!!

Itu aje setakat ini, to be continued…..!!!!


0 comments:

Saranghae!!!

Super Junior Fighting!!!!