No Other MV

Friday, January 29, 2010

baju pengapit...........

besfren ku akan kawin esok....hukhukhuk.... sedih lak... bersempena ngan tu, die telah melantik aku jadi pengapit die.... ni first time jadi pengapit...huhuhuhu... since x sempat, die bagi kain then kakak aku yg jahit baju tu... aku suh kakak aku ni jahit baju kurung moden... then last tuesday, sampai la baju tu kt opis....punyala excited nk try baju tu...balik umah, trus try...tup tup, baju tu terbesar tang my hip don't lie...punyala hangin.... aku nmpak cm buah pear lak..... keesokkan nya aku bwk baju tu gi baiki kt kedai jahit, untie kedai tu pun gelak tgk aku pakai baju tu...kembang semangkuk kt bawah tu.... lps dh baiki tu, aku try balik, baru la nmpak cam baju kurung moden...huhuhuhu.... xdela gaya cam replika buah pear.... 


5 comments:

Unknown said...

pic pleazzzzzzzzzz

MiRa^^ said...

gmbr ape????

hazreen said...

kat mana kedai jahit tu? aku nak repair baju gak....huhuhuh

MiRa^^ said...

kedai tu kt umah aku... ko nk baiki baju ape??

hazreen said...

baju kurung moden aku yang terlebih ukurannya...huhuhu

Saranghae!!!

Super Junior Fighting!!!!